ZAPYTANIE OFERTOWE na opracowanie programu funkcjonalno-użytkowego dla inwestycji polegającej na rozbudowie i modernizacji Zakładu Zagospodarowania oraz Składowiska Odpadów w Kozodrzy.
- Created: Wednesday, 14 June 2017 06:30
ZAPYTANIE OFERTOWE
na opracowanie programu funkcjonalno-użytkowego dla inwestycji polegającej na rozbudowie i modernizacji Zakładu Zagospodarowania oraz Składowiska Odpadów w Kozodrzy.
I. Zamawiający:
Gmina Ostrów, 39-103 Ostrów
Gmina Ostrów,39-103 Ostrów 225 zaprasza do złożenia oferty cenowej na opracowanie Programu Funkcjonalno Użytkowego dla inwestycji polegającej na rozbudowie i modernizacji Zakładu Zagospodarowania oraz Składowiska Odpadów w Kozodrzy.
II. Opis przedmiotu zamówienia:
Opracowanie programu funkcjonalno – użytkowego rozbudowy i modernizacji ZZO oraz Składowiska w Kozodrzy, gmina Ostrów.
Zakres opracowania winien zawierać:
1. Koncepcję rozbudowy instalacji w tym Plan Zagospodarowania Zakładu i Skadowiska.
2. Szacunkową wartość zamówienia, którego przedmiotem będzie zaprojektowanie i wykonanie robót w systemie zaprojektuj i wybuduj.
W zakres planowanych działań, które należy uwzględnić w Programie Funkcjonalno-Użytkowym wchodzą:
Prace budowlane, w tym:
- wykonanie wentylacji mechanicznej w istniejącej hali sortowni odpadów,
- budowa budynku warsztatowo-garażowego,
- budowa kwatery składowiska odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne wraz z towarzyszącą infrastrukturą techniczną,
- wykonanie pasa zieleni izolacyjnej.
Dostawy urządzeń, w tym :
- dostawa i montaż wagi samochodowej wraz z towarzyszącą infrastrukturą techniczną (w tym włączeniem urządzenia w istniejący system wagowy, przebudowa dróg i placów wewnątrzzakładowych),
- dostawa i montaż prasy kanałowej wraz z niezbędnymi elementami linii sortowniczej zapewniającymi możliwość automatycznego prasowania odpadów,
- dostawa przerzucarki kompostu wraz z ciągnikiem,
- dostawy samochodu ciężarowego z urządzeniem hakowym do transportu kontenerów.
Istotne informacje:
- Zamawiający wymaga, aby opracowanie było kompletnym materiałem w zakresie wytycznych do projektowania na podstawie, którego Zamawiający będzie mógł przeprowadzić postępowanie przetargowe na zaprojektowanie i wykonanie przedmiotowego obiektu.
- PFU należy wykonać zgodnie z art. 29 ust. 2i 3 Pzp:
- przedmiotu zamówienia nie można opisywać w sposób, który mógłby utrudniać uczciwą konkurencję
- przedmiotu zamówienia nie można opisywać poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia chyba, że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, a wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”.
- Wykonawca w ramach niniejszego zamówienia będzie zobowiązany również do udzielania odpowiedzi na pytania potencjalnych Wykonawców usług projektowych i robót budowlanych, które zostaną zadane w postępowaniu /postępowaniach przetargowych na wyłonienie projektanta i wykonawcy robót budowlanych oraz wszelkich niezbędnych konsultacji z tym związanych w terminie do 3 dni liczonych od dnia przekazania stosownego wniosku przez Zamawiającego.
- Zakres i forma programu funkcjonalno - użytkowegomusi być zgodna z warunkami zawartymi w rozdziale nr 4 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz. U. nr 202, poz. 2072 z późn. zmianami).
5. Przed rozpoczęciem prac projektowym należy spisać z Zamawiającym protokół uzgodnień (dane wejściowe do projektowania).
6. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami oraz obowiązującymi normami i normatywami.
7. Wycena dokumentacji winna obejmować wszystkie niezbędne koszty związane z jej sporządzeniem.
8. Oszacowanie planowanych kosztów robót projektów branżowych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r., w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. z 2004 pozycja 130 nr 1389) w rozbiciu na poszczególne branże, zbiorcze zestawienie kosztów. Zamawiającemu należy przekazać po 2 egzemplarze w/w dokumentów w wersji papierowej. Założenia do kosztorysowania mają być uzgodnione na piśmie z Zamawiającym.
IV. Termin opracowania projektu: 17.07.2017r.
V. Wymagania od Wykonawców
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności
lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzieleniu zamówienia.
VI. Wykaz wymaganych dokumentów
Druk oferty.
VII. Opis kryteriów oceny oferty
Cena za przedmiot zamówienia – 100 %.
Kryterium procentowe zostanie zmienione na punkty według następującego wzoru:
Cena najniższa
Cena = ―――――――― x 100 pkt
Cena badana
Inne kryteria:
brak
VIII. Wynagrodzenie wykonawcy, warunki płatności, kary za opóźnienia
1. Wynagrodzenie wykonawcy za wykonanie PFU ustala się jako ryczałtowe . Cena oferty musi stanowić całkowitą kwotę za wykonanie PFU. W Ofercie należy uwzględnić wszystkie koszty związane z wykonaniem opracowania, w tym koszty dojazdu i użycia specjalistycznego sprzętu oraz materiałów niezbędnych do wykonania zamówienia, koszty uzyskania niezbędnych opinii, warunków technicznych, decyzji i uzgodnień.
Z chwila zapłaty za opracowanie PFU wykonawca zamówienia (projektant - zespół) przeniesie na zamawiającego majątkowe prawa autorskie do Dzieła na wszystkich polach eksploatacji wskazanych w art. 50 ustawy z dnia 4 lutego 1994r o prawie autorskim i prawach pokrewnych ( tekst jednolity Dz.U. z 2006r Nr 90, poz. 631 z póź. zm.) – zwanej dalej „UoPAiPP” Szczegółowe warunki korzystania z praw autorskich będzie określała umowa .
2. Warunki płatności
Należność za wykonaną usługę płatna po dokonaniu końcowego odbioru PFU bez uwag w terminie 14 dni od daty przedłożenia faktury wraz z kompletem potwierdzonych dokumentów rozliczeniowych.
3. Kary za opóźnienia w wykonaniu umowy.
3.1 W wysokości 1 % wynagrodzenia brutto za każdy dzień opóźnienia.
3.2 Za odstąpienie od umowy przez Wykonawcę z przyczyn niezależnych od Zamawiającego w wysokości 10% wartości oferty Wykonawcy brutto.
IX. Dodatkowe informacje:
- Należy sporządzić wersję elektroniczną (na płycie CD) w formatach: dla plików tekstowych *DOC oraz dla plików nie edytowalnych w formie *PDF niezbędnych do zamieszczenia opracowania na stronie internetowej, a także w formie grafiki wektorowej *dwg lub pokrewnym i w formacie plików kosztorysowych *ath lub pokrewnym.
- Obowiązkiem Wykonawcy jest dokonanie wizji lokalnej terenu.
- Przy wykonywaniu przedmiotowego opracowania należy uwzględnić obwarowania wynikające z obowiązujących pozwoleń budowlanych i środowiskowych - w tym decyzja środowiskowa, pozwolenie zintegrowane:
Zgodnie z punktem XX. pozwolenia zintegrowanego (str. 81)
przebudowy hali sortowniczej w zakresie usunięcia poziomego pasa z siatki poliuretanowej oraz zabudowania ścian,
wyposażenia hali w urządzenia do odbioru powietrza odlotowego i jego podczyszczania przed odprowadzeniem do atmosfery,
wyposażenia hali sortowni w kombinację automatycznych i szybkozamykających się drzwi.
- Miejscem odbioru opracowań będących przedmiotem niniejszego zamówienia będzie siedziba Zamawiającego (budynek Urzędu Gminy Ostrów pokój nr 2, Sekretariat).
- Pracownicy uprawnieni do kontaktu w sprawach zamówienia są:
- w sprawach merytorycznych – Karol Kluk, tel. 695 599 583,
e-mail:This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
- w sprawach formalnych – Tadeusz Mazur tel. (17) 74 49 317
e-mail:This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
VIII. Termin składania ofert: 19.06.2017r. do godz. 15.00.
UWAGA!
Szczegółowe rozpoznanie tematu w zakresie przygotowania oferty leży po stronie oferentów, projektant w ofercie winien przewidzieć i skalkulować wszystkie opracowania określone przepisami niezbędne do uzyskania wymaganych pozwoleń.
Oferent przed złożeniem oferty winien dokonać lustracji terenu i obiektu objętego projektem w celu uzyskania jakichkolwiek dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do oceny i wyceny prac projektowych, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń wykonawcy z tytułu pominięcia elementów dokumentacji niezbędnych do wykonania umowy oraz błędnego skalkulowania ceny.
Oferty należy składaćdo dnia 19.06.2017 roku do godz. 15:00
w sekretariacie Urzędu Gminy w Ostrowie, I piętro.
…................, dnia…………...
Oferta(Wzór)
…………………………
Nazwa i pieczęć Wykonawcy Do ………………….
………………………
………………………
Nawiązując do zapytania ofertowego na:
…………………………………………………………………………………..
oferujemy(ę) wykonywanie zamawianych robót, usług, dostaw*
za cenę:
netto …………………...........................................zł.
brutto ……………………………………………..zł.
słownie: …………………………………………………….……………………
Informuję(my)*, że uważam(y)* się za związanych niniejszą ofertą na okres
30 dni od chwili złożenia oferty.
Zobowiązuję(my)* się w przypadku udzielenia nam zamówienia, do zawarcia umowy w ciągu 10 dni od daty otrzymania zawiadomienia
o wyborze naszej oferty.
Potwierdzamy żądany termin wykonania robót: ………………………………..
Oświadczam jednocześnie, że:
- spełniam warunki udziału w postępowaniu zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych
- nie podlegam wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy
Prawo Zamówień Publicznych
Załączniki do niniejszej oferty:
1).................................................................
2)................................................................. 3).................................................................
4).................................................................
Podpisano
* niepotrzebne skreślić (upełnomocniony przedstawiciel)
Zakład Usług Komunalnych w Ostrowie - to firma

profesjonalna

doświadczona

nowoczesna

elastyczna

godna zaufania
